Сальник первинного вала Accent, Getz, Tucson (OE) POS 43134-39011
Дана запчастина не підходить для вибраного автомобіля
потрібна перевірка за VIN-кодом, уточнюйте сумісність у наших фахівців
потрібна перевірка за VIN-кодом, уточнюйте сумісність у наших фахівців
87 ₴
в наявності
|
- Виробник
-
POS
(Корея)
- Каталоговий номер
- 43134-39011
- Схемы
- смотреть →
- Сторона встановлення
- Задні
Застосовність
- Товар підходить до марок/моделей авто:
- - Hyundai: Accent, Getz, Lantra, Pony, Sonata, Tucson
- - Mitsubishi: Colt, Eclips, Galant, Lancer
- Товарна група:
- - Зчеплення та трансмісія Сальник КПП
- - Зчеплення та трансмісія Комплект зчеплення
- - Зчеплення та трансмісія Сальники
Про виробника POS
Країна : Корея

POS — бренд, що спеціалізується на виробництві сальників, ущільнювальних кілець та інших елементів герметизації для різних вузлів автомобіля. Продукція орієнтована на вторинний ринок і вирізняється доступною ціною за стабільної якості, що робить POS популярним вибором серед СТО та автолюбителів.
Сайт: www.posparts.com
Вас може зацікавити
Аналоги "43134-39011 POS":
179 ₴
в наявності
- Артикул:
- 43134-39011
- MOBIS
-
Корея
Сторона встановлення: Передні
138
₴
- Артикул:
- 801.550
- ELRING
-
Німеччина
Внутрішній діаметр: 20
Зовнішній діаметр [мм]: 30
Висота [мм]: 7
Тип сальника валу: AS
Тип крутіння: праве кручення
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр [мм]: 30
Висота [мм]: 7
Тип сальника валу: AS
Тип крутіння: праве кручення
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
157 ₴
завтра
- Артикул:
- 19027874B
- CORTECO
-
Німеччина
Внутрішній діаметр 1(мм): 25
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 35
Висота 1 [мм]: 6
Матеріал: АСМ (поліакриловий каучук)
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 35
Висота 1 [мм]: 6
Матеріал: АСМ (поліакриловий каучук)
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
56 ₴
завтра
- Артикул:
- NJ610
- Payen
-
Великобританія
Висота [мм]: 6
Товщина [мм]: 6
Матеріал: АСМ (поліакриловий каучук), NBR (бутадієн-нітрильний каучук)
Внутрішній діаметр: 25
Зовнішній діаметр [мм]: 35
Тип сальника валу: 827S RD
Напрямок обертання: по годинниковій стрілці
Товщина [мм]: 6
Матеріал: АСМ (поліакриловий каучук), NBR (бутадієн-нітрильний каучук)
Внутрішній діаметр: 25
Зовнішній діаметр [мм]: 35
Тип сальника валу: 827S RD
Напрямок обертання: по годинниковій стрілці
Применяемость по схемам
![]() |
корпус АКП (01/02)
(Робочий об'єм двигуна: 1400 CC - GAMMA) корпус АКП (Робочий об'єм двигуна: 1400 CC - KAPPA) (АКП: MANUAL T/M - 6 SPEED 2WD) корпус АКП (02/02) (Робочий об'єм двигуна: 1400 CC - GAMMA) корпус АКП (01/02) (Робочий об'єм двигуна: 1600 CC - U2) корпус АКП (Робочий об'єм двигуна: 1600 CC - GAMMA) (АКП: MANUAL T/M - 5 SPEED 2WD) корпус АКП (02/02) (Робочий об'єм двигуна: 1600 CC - U2) корпус АКП (Робочий об'єм двигуна: 1600 CC - GAMMA) (АКП: MANUAL T/M - 6 SPEED 2WD) |
|
|
![]() |
корпус АКП, MT
|
|
|
![]() |
корпус АКП
(Робочий об'єм двигуна: 2000 CC - NU) корпус АКП (Робочий об'єм двигуна: 1600 CC - GAMMA) корпус АКП ([0091A5] ENGINE PACKAGE - VGT REGULAR ENG) |
|
|
![]() |
корпус трансмісії
(Робочий об'єм двигуна: 2000 CC)(Двигун: T/C INTER COOLER)(Трансмісія: 5 SPEED MT 2WD) корпус трансмісії (Робочий об'єм двигуна: 2000 CC)(Двигун: MPI-DOHC)(Трансмісія: 5 SPEED MT 2WD) |
|
|
![]() |
корпус АКП
(Робочий об'єм двигуна: 1400 CC - GAMMA) (Двигун: DOHC - MPI) (АКП: MANUAL T/M - 6 SPEED 2WD) корпус АКП (02/02) (Робочий об'єм двигуна: 1600 CC - GAMMA) (Двигун: DOHC - TCI) (АКП: MANUAL T/M - 6 SPEED 2WD) корпус АКП (01/02) (Робочий об'єм двигуна: 1400 CC - U2) (Двигун: DOHC - TCI/GDI) (АКП: MANUAL T/M - 6 SPEED 2WD) корпус АКП (02/02) (Робочий об'єм двигуна: 1600 CC - U2) (Двигун: DOHC - TCI/GDI) (АКП: MANUAL T/M - 6 SPEED 2WD) корпус АКП (01/02) (Робочий об'єм двигуна: 1600 CC - U2) (Двигун: DOHC - TCI) (АКП: MANUAL T/M - 6 SPEED 2WD) корпус АКП (Робочий об'єм двигуна: 1400 CC - GAMMA) (Двигун: DOHC - GDI) (АКП: MANUAL T/M - 6 SPEED 2WD) корпус АКП (01/02) (Робочий об'єм двигуна: 1600 CC - GAMMA) (Двигун: DOHC - TCI/GDI) (АКП: MANUAL T/M - 6 SPEED 2WD) корпус АКП (02/02) (Робочий об'єм двигуна: 1400 CC - U2) (Двигун: DOHC - TCI/GDI) (АКП: MANUAL T/M - 6 SPEED 2WD) корпус АКП (01/02) (Робочий об'єм двигуна: 1400 CC - U2) (Двигун: DOHC - TCI) (АКП: MANUAL T/M - 6 SPEED 2WD) корпус АКП (02/02) (Робочий об'єм двигуна: 1600 CC - U2) (Двигун: DOHC - TCI) (АКП: MANUAL T/M - 6 SPEED 2WD) корпус АКП (Робочий об'єм двигуна: 1600 CC - GAMMA) (Двигун: DOHC - MPI) (АКП: MANUAL T/M - 6 SPEED 2WD) корпус АКП (02/02) (Робочий об'єм двигуна: 1600 CC - GAMMA) (Двигун: DOHC - TCI/GDI) (АКП: MANUAL T/M - 6 SPEED 2WD) корпус АКП (01/02) (Робочий об'єм двигуна: 1600 CC - GAMMA) (Двигун: DOHC - TCI) (АКП: MANUAL T/M - 6 SPEED 2WD) корпус АКП (02/02) (Робочий об'єм двигуна: 1400 CC - U2) (Двигун: DOHC - TCI) (АКП: MANUAL T/M - 6 SPEED 2WD) корпус АКП (01/02) (Робочий об'єм двигуна: 1600 CC - U2) (Двигун: DOHC - TCI/GDI) (АКП: MANUAL T/M - 6 SPEED 2WD) корпус АКП (Робочий об'єм двигуна: 1600 CC - GAMMA) (Двигун: DOHC - GDI) (АКП: MANUAL T/M - 6 SPEED 2WD) |
|
|
![]() |
корпус АКП (02/02)
(Робочий об'єм двигуна: 1600 CC - GAMMA) корпус АКП (01/02) (Робочий об'єм двигуна: 1600 CC - U) корпус АКП (Робочий об'єм двигуна: 2000 CC - BETA) корпус АКП (02/02) (Робочий об'єм двигуна: 1600 CC - U) корпус АКП (01/02) (Робочий об'єм двигуна: 1600 CC - GAMMA) |
|
|
![]() |
корпус АКП
(Робочий об'єм двигуна: 2000 CC - NU) корпус АКП (Робочий об'єм двигуна: 1600 CC - GAMMA) (Двигун: DOHC - TCI/GDI) корпус АКП (Робочий об'єм двигуна: 1600 CC - GAMMA) (Двигун: DOHC - MPI) |
|
Показать еще схемы ↓