Сальник розподільного валу Accent, Cerato, Tucson (OE) OEM 22144-3B001
Уточніть автомобіль:
Дана запчастина не підходить для вибраного автомобіля
потрібна перевірка за VIN-кодом, уточнюйте сумісність у наших фахівців
потрібна перевірка за VIN-кодом, уточнюйте сумісність у наших фахівців
56 ₴
в наявності
|
- Виробник
- OEM
- Каталоговий номер
- 22144-3B001
- Схемы
- смотреть →
Застосовність
- Товар підходить до марок/моделей авто :
- - Hyundai: Accent, Tucson
- - KIA: Cerato
- Товарна група:
- - Двигун і Система вихлопу Сальник розподільчого вала
- - Двигун і Система вихлопу Сальник коленвала
Вас може зацікавити:
Разом купують "22144-3B001 OEM":
643 ₴
в наявності
- Артикул:
- 24321-26020
- MOBIS
Аналоги "22144-3B001 OEM":
174 ₴
в наявності
- Артикул:
- 22144-3B001
- MOBIS
164 ₴
завтра
- Артикул:
- 81-53246-00
- VICTOR REINZ
Внутрішній діаметр: 35
Зовнішній діаметр [мм]: 50
Ширина (мм): 8
Тип сальника валу: A SL
Тип крутіння: праве кручення
Матеріал: NBR (бутадієн-нітрильний каучук)
Зовнішній діаметр [мм]: 50
Ширина (мм): 8
Тип сальника валу: A SL
Тип крутіння: праве кручення
Матеріал: NBR (бутадієн-нітрильний каучук)
103 ₴
завтра
- Артикул:
- 413 0100 10
- INA
Ширина (мм): 8
Внутрішній діаметр: 35
Зовнішній діаметр [мм]: 50
SVHC: Не містить речовин SVHC!
Внутрішній діаметр: 35
Зовнішній діаметр [мм]: 50
SVHC: Не містить речовин SVHC!
287 ₴
завтра
- Артикул:
- 694.658
- ELRING
- Germany
Сторона встановлення: передня сторона
Внутрішній діаметр: 35
Зовнішній діаметр [мм]: 50
Ширина (мм): 8
Тип сальника валу: AW
Тип крутіння: праве кручення
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Висота [мм]: 8
Захист від пилу: без пилозахисного краю
Внутрішній діаметр: 35
Зовнішній діаметр [мм]: 50
Ширина (мм): 8
Тип сальника валу: AW
Тип крутіння: праве кручення
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Висота [мм]: 8
Захист від пилу: без пилозахисного краю
152 ₴
завтра
- Артикул:
- 293.946
- ELRING
- Germany
Сторона встановлення: передня сторона
Внутрішній діаметр: 35
Зовнішній діаметр [мм]: 50
Ширина (мм): 8
Тип сальника валу: A
Тип крутіння: праве кручення
Матеріал: АСМ (поліакриловий каучук)
Висота [мм]: 8
Захист від пилу: без пилозахисного краю
Внутрішній діаметр: 35
Зовнішній діаметр [мм]: 50
Ширина (мм): 8
Тип сальника валу: A
Тип крутіння: праве кручення
Матеріал: АСМ (поліакриловий каучук)
Висота [мм]: 8
Захист від пилу: без пилозахисного краю
136 ₴
завтра
- Артикул:
- 19015083B
- CORTECO
- Італія
Внутрішній діаметр 1(мм): 35
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 50
Висота 1 [мм]: 8
Матеріал: АСМ (поліакриловий каучук)
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Тип крутіння: праве кручення
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 50
Висота 1 [мм]: 8
Матеріал: АСМ (поліакриловий каучук)
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Тип крутіння: праве кручення
328 ₴
завтра
- Артикул:
- 12013459B
- CORTECO
- Італія
Сторона встановлення: Задні
Внутрішній діаметр 1(мм): 35
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 50
Висота 1 [мм]: 8
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Тип крутіння: праве кручення
Внутрішній діаметр 1(мм): 35
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 50
Висота 1 [мм]: 8
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Тип крутіння: праве кручення
74 ₴
завтра
- Артикул:
- NJ242
- Payen
Товщина [мм]: 8
Матеріал: NBR (бутадієн-нітрильний каучук)
Внутрішній діаметр: 35
Зовнішній діаметр [мм]: 50
Тип сальника валу: 827S RD
Напрямок обертання: по годинниковій стрілці
Висота [мм]: 8
Матеріал: NBR (бутадієн-нітрильний каучук)
Внутрішній діаметр: 35
Зовнішній діаметр [мм]: 50
Тип сальника валу: 827S RD
Напрямок обертання: по годинниковій стрілці
Висота [мм]: 8
Применяемость по схемам
ГОЛОВКА БЛОКУ ЦИЛІНДРІВ
(Робочий об'єм двигуна: 2000 CC) (Двигун: MPI-DOHC) |
|
||
ГОЛОВКА БЛОКУ ЦИЛІНДРІВ
(Робочий об'єм двигуна: 2000 CC - BETA) |
|
||
ГОЛОВКА БЛОКУ ЦИЛІНДРІВ (03/05)
ГОЛОВКА БЛОКУ ЦИЛІНДРІВ (04/05) ГОЛОВКА БЛОКУ ЦИЛІНДРІВ (01/05) ГОЛОВКА БЛОКУ ЦИЛІНДРІВ (05/05) ГОЛОВКА БЛОКУ ЦИЛІНДРІВ (02/05) |
|
||
ГОЛОВКА БЛОКУ ЦИЛІНДРІВ
(Робочий об'єм двигуна: 1100 CC - EPSILON) |
|
||
ГОЛОВКА БЛОКУ ЦИЛІНДРІВ
(Робочий об'єм двигуна: 2000 CC - BETA) |
|
||
ГОЛОВКА БЛОКУ ЦИЛІНДРІВ (05/06)
ГОЛОВКА БЛОКУ ЦИЛІНДРІВ (02/06) ГОЛОВКА БЛОКУ ЦИЛІНДРІВ (06/06) ГОЛОВКА БЛОКУ ЦИЛІНДРІВ (03/06) ГОЛОВКА БЛОКУ ЦИЛІНДРІВ (04/06) ГОЛОВКА БЛОКУ ЦИЛІНДРІВ (01/06) |
|
||
ГОЛОВКА БЛОКУ ЦИЛІНДРІВ
(Робочий об'єм двигуна: 1000 CC - EPSILON) ГОЛОВКА БЛОКУ ЦИЛІНДРІВ (Робочий об'єм двигуна: 1100 CC - EPSILON) |
|
Показать еще схемы ↓